We have a tailored site for international audiences

Signicat og TheFactory tilbyr digital identitet gratis til startups

Signicat er glad for å kunngjøre deres nye partnerskap med TheFactory, Norges største akselerator innen fintech,  proptech og retail. Gjennom dette partnerskapet søker Signicat å styrke forholdet til det norske startupmiljøet. Signicat ble selv grundet 14 år siden, og anerkjenner viktigheten av TheFactory for oppstartsmiljøet og teknologisamfunnet generelt.

TheFactory har akselerert mer enn hundre startups siden 2016, og er et av de viktigste miljøene for å bringe startups og større selskaper sammen.

“TheFactory har på få år klart å bli et innflytelsesrikt og uunnværlig knutepunkt for FinTechs i regionen. Vi er glade for å støtte deres arbeid” sier Nina Mathiesen, Signicats ansvarlige for utviklerrelasjoner.

Financial Times kåret nylig Signicat til et av åtte norske selskaper på deres top-1000 liste over selskaper med raskest vekst. Signicat, som åpnet sitt første kontor i Trondheim i 2007, har nå kontorer i 8 forskjellige land. Med en slik erfaring, kan Signicat tilby innsikt og veiledning til nye teknologiske oppstartsbedrifter, spesielt de som ønsker å utvide seg internasjonalt.

Som en del av partnerskapet tilbyr Signicat startups i TheFactory gratis tilgang til Signicat-produkter for autentisering og elektronisk signatur i seks måneder, via Express Solution (se lenken nedenfor).

“Ved å hjelpe nye selskaper, hjelper vi oss selv å holde oss relevante og utvikle utvikleropplevelsen vår. Som et API-selskap, er det å skape integrasjoner med nye lovende FinTechs bare en del av det vi gjør”.

For mere informasjon om Signicats startup tilbud: https://developer.signicat.io/startup-pack/